Професійний розвиток відтепер буде більше базуватися на електронних технологіях

Інтерактивні підходи до навчання та оцінювання мають великий вплив на професійний розвиток і навчання фінансових фахівців - і буде продовжувати це робити в майбутньому – йдеться в новому дослідженні АССА (Асоціації присяжних сертифікованих бухгалтерів) та Lighthouse Global, групи стратегічних досліджень і консалтингу.

В дослідження під назвою «Е-професіонал: охоплюючи технології навчання»
група провідних експертів із транснаціональних корпорацій, глобальних аудиторських та консалтингових компаній, навчальних центрів та інших професійних організацій висловили свою думку з приводу теперішнього і майбутнього інтерактивного навчання.

Зокрема, експерти вказали на те, що:
- електронне навчання пропонує більш витончені варіанти отримання знань та їх застосування в порівнянні з минулим, завдяки швидкому розвитку мобільних пристроїв та додатків, таких як скайп та смартфони;
- ці технологічні досягнення змінюють спосіб навчання професіоналів, роблячи його більш гнучким та ціленаправленим. Тепер навчання обертається навколо роботи, а не в рамках навчальної відпустки.

Клер Мінчінгтон, виконавчий директор відділу навчання в АССА, відмітила: «Ми ініціювали це дослідження для того, щоб оцінити, наскільки роботодавці впроваджують навчання та тестування, що базується на технологіях, а також зрозуміти ключові мотиваційні фактори для їх впровадження.»

«Дослідження компанії Lighthouse та висновки з дискусії розвіяли поширені міфи щодо технологічного навчання та розвитку – наприклад, що електронному навчанню та тестуванню не вистачає витонченості та строгості. Очевидно, що це не так – учасники дискусії вказали на різноманітність та комплексність рішень для кращого навчання, а також розробку більш вимогливого та реалістичного оцінювання навичок та компетенцій. Важливо, що цей новий спосіб професійного розвитку співпадає з перевагами і очікуваннями фінансових фахівців 21-го століття.»

Учасники дискусії також вважають, що організації не можуть залишатися статичними при побудові ефективного середовища для роботи та навчання фінансових фахівців. Як спеціалісти, вони запропонували чотири рекомендації на майбутнє:
- Технологія – це засіб для досягнення мети, а не самоціль. Кричущі технологічні новинки можуть схилити організації до думки, що технології автоматично призводять до змін в процесі навчання і тестування. Технологія лише сприяє змінам і не є панацеєю.
- Навчальні технології повинні бути частиною більш широкого комплексного підходу до навчання й оцінювання – при розробці електронного навчання, важливо думати про те, як воно буде вписуватися в змішаний навчальний план– необхідно мати як формальні так і неформальні варіанти для навчання.
- Вкладайте достатньо часу та ресурсів для планування та проектування продуктів електронного навчання – це зробить його привабливим для користувачів.
- Технологія повинна бути зручною та інтуїтивною для використання – це сприятиме кращому впровадженню продукту.

Учасники дискусії також роз'яснили переваги електронного навчання, підтвердивши, що жодного погіршення якості навчання та оцінювання на основі сучасних технологій, в порівнянні з фізичним паперовим навчанням та оцінюванням в навчальних аудиторіях, виявлено не було. Жоден експерт не вказав зниження витрат як мотиваційного фактора для більшого впровадження та використання технологій на робочому місці.

Ірма Харебава, голова відділу основних бізнес процесів та адміністрування Ernst & Young в Грузії, коментує: «Eлектронні технології допомагають подолати бар'єри між розвиненими країнами та країнами, що розвиваються. Молоде покоління чудово володіє новими технологіями і може легко отримати знання та досвід, без того тягаря, що традиційно асоціюється з навчальним процесом. В цьому процесі не слід недооцінювати роль глобальних організацій, таких як Ernst & Young. В EY ми інвестуємо значні кошти в молодих людей, що розвиваються – в наші головні та найцінніші активи, в професіоналів високого калібру, що здатні надавати необхідні послуги в будь-якій точці світу. Це стає можливим лише через широке використання програм електронного навчання та оцінювання, які дозволяють нам формувати глобальне мислення, інтегруватися в масштабах всієї організації та одразу впроваджувати всі новинки та професійні ноу-хау через кордони.»

Олена Крівкіна, партнер компанії Berhens в Латвії, коментує: «Тема впровадження електронних технологій для навчання дуже важлива в Балтійських країнах – у нас багато компаній (як місцевих, так і міжнародних), що мають філії у всіх трьох країнах. "Навчальні поїздки", скажімо, з Вільнюса до Таллінна, поступово витісняються навчанням через інтернет / інші електронні носії. Компанія Behrens вже більше 10 років працює з власниками та керівниками вищої ланки великих Балтійських і зарубіжних компаній в сфері стратегічних консультацій і корпоративних фінансів, і за нашими спостереженнями майбутнє ефективного навчання – за електронними технологіями. Однак є ще багато моментів, над якими треба працювати в цій сфері: 1) вважаємо, що система все ще в початковій стадії розвитку, 2) піонери – це однозначно транснаціональні компанії, 3) навчальні матеріали повинні бути продуманими і такими, що легко сприймаються (суміщення відео презентацій з текстовою інформацією і контрольними питаннями), а контроль засвоєння матеріалу по закінченню е-навчання – обов'язковим!»

Наталія Вовчук, голова представництва АССА в Україні, державах Прибалтики та Кавказу, підсумовує: «Фінансові фахівці вже досить широко використовують електронні технології у своєму бізнесі. Згідно з останнім міжнародним дослідженням стратегій навчання та розвитку таланту CIPD, на сьогоднішній день кожна четверта організація виділяє більше 30% навчального бюджету на електронне навчання. Кількість організацій, які виділяють щонайменше 50% від їхнього навчального часу на електронне навчання, зросте більш ніж вдвічі протягом 2012 року. Тому ми очікуємо, що нові методи електронного навчання будуть прийматися і використовуватися для подальшого професійного розвитку фінансових фахівців.»

Учасники дискусії в рамках доповіді е-професіонал:
• Мей Чан, провідний дизайнер, Standard Chartered Bank
• Деміан Дей, керівник відділу навчання та реєстраційної політики, General Pharmaceutical Council
• Лаура Овертон, керуючий директор, Towards Maturity
• Грег Овенс, директор технічного навчання та студентських кваліфікацій, BDO
• Річард Поллард, керівник глобального розвитку, PwC
• Мартін Ріплей, генеральний директор, World Class Arena
• Джим Робертсон, віце-президент відділу податків, Shell
• Мартін Тейлор, генеральний директор, BPP Business Schools
• Крістін Ватсон, директор національного відділу підготовки до іспитів, Ernst & Young

Вибрані цитати учасників дискусії:

«Електронне навчання стало частиною нашої формальної навчальної стратегії і воно починається вже з першого дня.» Мей Чан, провідний дизайнер, Standard Chartered Bank

«Електронне навчання – це вже норма сьогодні. Але чи можемо ми використовувати технології краще? Чи можемо ми винести їх на інший рівень? Чи можуть вони надихати нас більше? Відповідь на ці питання – позитивна.» Річард Поллард, керівник глобального розвитку, PwC

«Електронне навчання може бути надзвичайно вимогливим, адже ті, хто навчається, повинні готуватися та робити дослідження в більшій мірі самостійно, що є надзвичайно корисним для глибшого розуміння питання.» Мартін Тейлор, генеральний директор, BPP Business Schools

«Як тільки люди пройшли навчання в електронному середовищі і зрозуміли, що це не страшно, вони будуть робити це знову. Це закладає основу для гнучкого загального професійного розвитку в набагато більшому ступені, ніж ми коли-небудь бачили.» Деміан Дей, керівник відділу навчання та реєстраційної політики, General Pharmaceutical Council.
 




Письмо администрации Размещение рекламы Правила
При любом использовании материалов сайта обязательна гиперссылка на сайт «Репетитор».
По всем вопросам обращайтесь: repetitor_admin[@]repetitor.ua | +380677171698; Рабочие дни: понедельник - пятница c 9:00 до 19:00; В течении дня с вами свяжутся или напишите через форму обратной связи
Разработка и Дизайн компании Awelan
Rambler's Top100 Здесь находится аттестат нашего WM идентификатора 143385800816
Проверить аттестат